zaprasza Cię do wspólnej nauki fiszek
1.
A: Czy lubisz reklamy?
B: Nie, nie cierpię ich. Są takie głupie i nudne. A do tego wszystkie wydają się być takie same.
A: Och, ja je lubię. Uważam, że zawierają wiele pomocnych informacji i bardzo często są zabawne i ekscytujące. A niektóre z nich są prawdziwymi arcydziełami.
2.
A: Czy widziałeś tę reklamę nowych dżinsów?
B: Tak. Jest odrażająca! Nie lubię reklam z tak drastyczną akcją.
A: Nie przesadzaj. Jest kapitalna. Nigdy nie widziałem tak oryginalnej rzeczy.
1.
A: Do you like advertisements?
B: No, I hate them. They are so stupid and tiring. And they all seem the same.
A: Oh, I like ads. I think that they can give you a lot of helpful information and very often they’re funny and exciting. And some of them can be real masterpieces!
2.
A: Have you seen this commercial about the new jeans?
B: Yes, I have. It’s disgusting! I don’t like commercials with such a drastic plot.
A: Don’t exaggerate. It’s brilliant. I have never seen such an original thing.
advertisement - reklama (ogólnie)
stupid - głupi
tring - męczący
to seem - wydawać się
the same - takie same
ads - skrót od advertisements
helpful - pomocny
exciting - ekscytujący
masterpiece - dzieło sztuki
commercial - reklama w telewizji, radiu lub w kinie
disgusting - obrzydliwy
drastic - drastyczny
plot - akcja
to exaggerate - przesadzać
brilliant - błyskotliwy, świetny
Pogłębiaj wiedzę w temacie: Reklamy
Zobacz inne hasła:
Słownik polsko-niemiecki
Ciekawostki (0)
Zabłyśnij i pokaż wszystkim, że znasz interesujący szczegół, ciekawy fakt dotyczący tego tematu.