zaprasza Cię do wspólnej nauki fiszek
Teksty dostarczyło Wydawnictwo GREG. © Copyright by Wydawnictwo GREG
Autorzy opracowań: B. Wojnar, B. Włodarczyk, A Sabak, D. Stopka, A Szostak, D. Pietrzyk, A. Popławska, E. Seweryn, M. Zagnińska, J. Paciorek, E. Lis, M. D. Wyrwińska, A Jaszczuk, A Barszcz, A. Żmuda, K. Stypinska, A Radek, J. Fuerst, C. Hadam, I. Kubowia-Bień, M. Dubiel, J. Pabian, M. Lewcun, B. Matoga, A. Nawrot, S. Jaszczuk, A Krzyżek, J. Zastawny, K. Surówka, E. Nowak, P. Czerwiński, G. Matachowska, B. Więsek, Z. Daszczyńska, R. Całka
Zgodnie z regulaminem serwisu www.opracowania.pl, rozpowszechnianie niniejszego materiału w wersji oryginalnej albo w postaci opracowania, utrwalanie lub kopiowanie materiału w celu rozpowszechnienia w szczególności zamieszczanie na innym serwerze, przekazywanie drogą elektroniczną i wykorzystywanie materiału w inny sposób niż dla celów własnej edukacji bez zgody autora jest niedozwolone.
1.
A: Czy lubisz reklamy?
B: Nie, nie cierpię ich. Są takie głupie i nudne. A do tego wszystkie wydają się być takie same.
A: Och, ja je lubię. Uważam, że zawierają wiele pomocnych informacji i bardzo często są zabawne i ekscytujące. A niektóre z nich są prawdziwymi arcydziełami.
2.
A: Czy widziałeś tę reklamę nowych dżinsów?
B: Tak. Jest odrażająca! Nie lubię reklam z tak drastyczną akcją.
A: Nie przesadzaj. Jest kapitalna. Nigdy nie widziałem tak oryginalnej rzeczy.
1.
A: Do you like advertisements?
B: No, I hate them. They are so stupid and tiring. And they all seem the same.
A: Oh, I like ads. I think that they can give you a lot of helpful information and very often they’re funny and exciting. And some of them can be real masterpieces!
2.
A: Have you seen this commercial about the new jeans?
B: Yes, I have. It’s disgusting! I don’t like commercials with such a drastic plot.
A: Don’t exaggerate. It’s brilliant. I have never seen such an original thing.
advertisement - reklama (ogólnie)
stupid - głupi
tring - męczący
to seem - wydawać się
the same - takie same
ads - skrót od advertisements
helpful - pomocny
exciting - ekscytujący
masterpiece - dzieło sztuki
commercial - reklama w telewizji, radiu lub w kinie
disgusting - obrzydliwy
drastic - drastyczny
plot - akcja
to exaggerate - przesadzać
brilliant - błyskotliwy, świetny
Pogłębiaj wiedzę w temacie: Reklamy
Teksty dostarczyło Wydawnictwo GREG. © Copyright by Wydawnictwo GREG
Autorzy opracowań: B. Wojnar, B. Włodarczyk, A Sabak, D. Stopka, A Szostak, D. Pietrzyk, A. Popławska, E. Seweryn, M. Zagnińska, J. Paciorek, E. Lis, M. D. Wyrwińska, A Jaszczuk, A Barszcz, A. Żmuda, K. Stypinska, A Radek, J. Fuerst, C. Hadam, I. Kubowia-Bień, M. Dubiel, J. Pabian, M. Lewcun, B. Matoga, A. Nawrot, S. Jaszczuk, A Krzyżek, J. Zastawny, K. Surówka, E. Nowak, P. Czerwiński, G. Matachowska, B. Więsek, Z. Daszczyńska, R. Całka
Zgodnie z regulaminem serwisu www.opracowania.pl, rozpowszechnianie niniejszego materiału w wersji oryginalnej albo w postaci opracowania, utrwalanie lub kopiowanie materiału w celu rozpowszechnienia w szczególności zamieszczanie na innym serwerze, przekazywanie drogą elektroniczną i wykorzystywanie materiału w inny sposób niż dla celów własnej edukacji bez zgody autora jest niedozwolone.
Ciekawostki (0)
Zabłyśnij i pokaż wszystkim, że znasz interesujący szczegół, ciekawy fakt dotyczący tego tematu.