Zaproszenie do wspólnej nauki

zaprasza Cię do wspólnej nauki fiszek

Połączenie głosowe
Upewnij się, że masz włączone głośniki i mikrofon
Odrzuć

Słyszałeś o Zoom fatigue? Zobacz, jak sobie z nim poradzić

96916338_s
Wystarczy kilka minut ćwiczeń, żeby zmniejszyć poziom stresu i poprawić koncentrację /123RF/PICSEL

 

4. Poruszaj się trochę 

Nigdy nie powinieneś mówić, że nie masz wystarczająco dużo czasu na ćwiczenia, szczególnie jeśli scrollujesz social media godzinami. W stresujących momentach nadal możesz pobiegać lub spacerować wokół bloku, robić pajacyki lub pompki, rozciągać się i korzystać z różnych urządzeń do ćwiczeń w pomieszczeniach. 

Zapomnij o kawie, która długofalowo tylko bardziej cię zmęczy. Dziesięć minut spaceru, kilka rozciągających ćwiczeń lub krótka zabawa z kotem może znacznie zmniejszyć poziom stresu i poprawić koncentrację. Jest to ważna i prosta technika radzenia sobie ze stresem, która jest dobra nie tylko w odpoczynku po miesiącach siedzenia przed komputerem, ale także dla ciała i umysłu. 

Potrzebujesz inspiracji? Nie musisz od razu biegać ultramaratonów ;) Rozważ medytację, jogę i inne ćwiczenia oddechowe. Pilates będzie świetny dla kręgosłupa, a ćwiczenia z wykorzystaniem własnej masy ciała - deski, pompki nie wymagają wydawania pieniędzy na sprzęt. W sieci znajdziesz mnóstwo darmowych materiałów. Medytacja to także dobry sposób na poradzenie sobie ze stresem, niepokojem i rozluźnienie umysłu.  

Czytaj dalej na następnej stronie

Zobacz najnowsze artykuły